[TOEC] DA0HQ - dopade eller..?!

Peter Sundberg sm2cew at telia.com
Mon May 3 08:12:19 PDT 2010

Jag har kollat runt lite med tyska contesters och det verkar även finnas
synpunkter internt i DL på vem som sköter DA0HQ och hur det sköts. Därför tror
jag att DARC vill ta det lugnt med kommentarerna och samla lite information.
Det skulle nog jag också föredra om det hade varit SSA som stått i
skottgluggen
därför att någo ifrågasatt SK9HQ.

Inte vill man att den egna föreningen ska skicka ut en på kölhalning innan man
har hela bilden klar för sig..

Men det förtar inte min kritik mot DA0HQ, jag tycker det är katastrof att man
skaffar sig fördelar på detta sätt. Min dom är redan klar..

73
Peter CEW

At 14:30 2010-05-03 , Mats Strandberg wrote:

> Precis som Ingemar säger är det anmärkningsvärt att ARRL och DARC är så
> tysta...

så