[TOEC] Dubbeltest?

SM6U, Rickard sm6u at sk6aw.net
Fri Oct 1 08:52:37 PDT 2010

Det är väl sådant vi har datoriserade logrobotar till? De fixar biffen :-)

I UCXLog kan man logga båda, däremot kommer inte "claimed-score" att stämma i
programmet, eftersom du får skandinaviska regler för utomskandinaviska
stationer, och tvärt om. Direkt loggen laddats upp skall däremot poängen vara
rätt.

/Rickard