[TOEC] SAC

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Fri Oct 8 22:38:26 PDT 2010

Hej Tobbe!

Ja, vi får se om det blir någon SAC SSB.  RK3AWL bygger om antenner för
brinnande livet inför CQWW om 2 veckor. Alternativa stationen kommer köra
Oceania DX CW och RTTY-test... Har en till station som jag eventuellt kan
köra från, men litet osäkert det oxo pga PJ expeditionerna...

Vi får se... Om jag kör blir det antingen med eget call R3/SM6LRR eller med
något kortare ryskt call. Hör Ni någon "ryss" som pratar svenska är ju
chanserna ganska stora att jag hittat något :)

Lycka till hur som helst och se till att dryga ut de 10 miljoner vi leder
med nu ;)

73 de LRR