[TOEC] SAC

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Sat Oct 9 02:08:49 PDT 2010

Nu har jag hittat en station...

Vet inte vilket call det blir men hoppas kunna ge alla skandinaver en massa
poäng.

Inte samma punch i signalen som från RK3AWL men monobanders på alla band
förutom 80 där det enbart blir en dipol.

QTH nära mitt ordinarie sommar-QTH (100 km väster om Moskva).

LYCKA TILL alla och speciellt ALLA SM! :)  10 miljoner kan k'nnas tryggt men
OH kan satsa som få och snabbt knappa in så bäst att köra så det ryker!

73 de R3/SM6LRR
Mats