[TOEC] RE Hur skall jag tolka svaret?

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Wed Apr 13 00:06:53 PDT 2011

Hej!

Jag fick samma svar som Rolf då jag skickade mitt brev både till RU3AA och
logadressen...

Detta trots att jag inte bifogade en Cabrillofil.

Det innebär att logroboten inte kollar om det finns en cabrillofil i
meddelandet och än mindre om den är korrekt.

Vi får se vad RU3AA svarar från sin email adress.

73 de LRR