[TOEC] Russian DX Contest 2011 - Rules

Mikael Larsmark mike at sm3wmv.com
Fri Feb 11 01:47:05 PST 2011

Hejsan allesammans

Planerna @SJ2W för RUS DX är att HA1AG, Zoli Pitman kommer upp och ska
försöka göra ett bra resultat SOAB HP MIX. Zoli har sett fram emot att
få spendera nästan en vecka i snöklätt landskap med Lapin Kulta och
bastu, så det ska bli riktigt skoj.

ARRL SSB kommer SM3WMU och SM3RAB för att köra SB20 resp SB40. I WPX SSB
har jag planen att köra SOAB HP eller SB 20 beroende på motivation och
status på stationen.

Annars sker det mest en del byggande på elektronik, som finns att se på
hemsidan. Bla ett preset-tune PA med 4CX1500B rör.

73 de Micke, SM2WMV (SJ2W)
http://www.sj2w.se/contest/