[TOEC] Hur man lyckas köra FT4JA

Jan Erik Holm sm2ekm at bdtv.se
Fri Apr 1 13:12:44 EDT 2016

Ja vad ska man säga ?  Jag hade i alla fall aldrig ropat om
DX´et ropar efter NA SA ASIA eller "vad som hellst" men inte
SM. Å andra sidan hade jag varit op på FT4JA hade jag
aldrig svarat SK3W vid det tillfället.
Men men vi lever i en rätt flexibel och luddig värld med ganska
uppluckrad etik och moral och då blir det ju på detta viset.

73 SM2EKM Janne