[TOEC] Vad är detta?

Rune Wande rune.wande at bahnhof.se
Thu Feb 4 12:01:08 EST 2016

Numera kan man hitta allt möjligt.
Det där måste vara när finnarna kör sina gamla riggar
från WW II den 6 december, dvs deras självsändighetsdag!
Svårt för datorer att hantera, Hi! Bäst är väl att deleta dom
från Country Files om det går ...
S kanske står för "sotilasradio" dvs militärradio men har ej
kollat om det är så och vad SA skulle stå kan jag inte gissa nu
men det vet nog någon annan som hör av sig.
73 de Rune SM5COP