[TOEC] Stort tack!

Jörgen Norrmen jorgen.norrmen at telia.com
Wed May 25 06:19:03 EDT 2016

Hej Mats och TOEC vänner

Vi kämpar vidare!
Många bäckar små gör en stor å en stor älv o.s.v.

SI9AM ställer upp med gratis QTH o logi till de 2-3 som vill köra därifrån och tävla för SK9HQ och för Sverige!

Intresserad ringer 070-3941745 eller mailar mig omedelbart!

Vänligen
Jörgen, SM3FJF
Ordf. SI9AM

Dagens citat:
Genom att du försöker med omöjliga - kan du nå det högsta av det möjliga!

Skickat från min iPhone