Vs: [CCF] Sac etiikka ?

Hannu Saila oh1hs@kolumbus.fi
Fri, 1 Sep 2000 23:01:43 +0300 (EET DST)

OK
Hyvä kun Jari/OH2BU korjasi nuo taajuusasiat. Asia saattaa olla sitten niin.
Mutta tuo 001 on kyllä toinen juttu. Itse diskasin eräältäkin asemalta 3
QSOa 001:n takia SAC SSB-osassa.. Asia oli sen verran selvä.
73 Hannu OH3WW

At 14.59 31.8.2000 +0100, you wrote:
>Terve!
>
>Tämän ihmeellisen tulkinnan voisi mielestäni seuraavassa sääntömuutoksessa
korjata...

>SAC on kuitenkin niin pieni kontesti että ko. viikonlopun aikana suurin osa
bandeilla olevista asemista ei ole ikinä kuullutkaan mistään SAC:sta. Rupea
siinä sitten tinkaamaan jotain "väsynyttä" sarjanumeroa... Saati sitten jos
samaan aikaan on menossa joku iso DX-peditio. Kiva tivata sarjanumeroa
joltakin ZK1:lta tai vastaavalta kesken massivisen pileupin.

>Väitän että aika moni SAC-mies panee kuitenkin kuson lokiin ja keksii
sarjanumeron (001?). Eikä lokintarkastaja sille mitään voi!

>Jos ei numeroa kertakaikkiaan saa niin miksei silloin voisi panna lokiin
vaikka - (viiva) sarjanumeron kohdalle ja asia olisi sillä rooger.

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com