Re(2): [CCF] SAC & 160 m

Lehto Raimo ELISA raimo.lehto@elisa.fi
7 Sep 2000 08:19:00 +0200

Tämä Jussilan kommentti oli minusta parhaimpia perusteluja tähän mennessä 160:n
poissaoloon. Noista kaupunki QTH asioista saanen olla eri mieltä. Ei kaupunkiin
voi rakentaa kunnollista 80:n beamia eikä oikein 40:n stakatut yagitkaan ole
yleisiä. Toimivan 160:n antennin saa rakennettua 80:n dipolin kokoiseksi tai
jopa sen yhteyteen. Muut perustelut olivat ihan ok. Olkoon pois minun
puolestani mutta tulihan tänne taas vähän vipinää aiheesta, hi. Tärkeintä on,
että kaikki kynnelle kykenevät saadaan täyttämään tämä tärkeä ruåtsinkaatamisen
velvollisuus...73 de Rami/ OH2BCI.

Jari Jussila  (6.9.2000  20:54):