[CCF] Indenttiset kaksoset OH2BH ja OH2BU

Seppo Sisättö tisesi@uta.fi
Fri, 2 Nov 2001 06:33:02 +0200

Olen kuluneen kuukauden aikana tuonut julki kriittisen näkemykseni
OH2BH:n ja OH2BU:n menettelytapoihin. Olen tehnyt sen harkitusti
poikkeuksellisen selkokielisesti - jopa niin, että MBA:n muiden avulla
suorittanut 'peruskoululainenkin'  sen ymmärtää. Osaltani tämä julkinen
keskustelu näillä sivuilla on nyt ohi.

Kilpailu- ja DX -etiikkaa koskeva juttuni, jonka lähetän vielä kerran
näille sivuille, elää nyt omaa elämäänsä netissä ja keskusteluissa eri
puolilla maailmaa. Siitä olen saanut runsaasti myönteistä palautetta
- asian tärkeys ymmärretään ja kun asiasta on tullut julkinen alkaa myös
kontrolli toimia.

Saatte luvan levittää tekstiäni 'Fair Play rules' mahdollisimman usealle
ulkomaiselle hamssiystävällenne. Näin torjumme OH-hamsseja
WRTC-2002:n edellä uhkaavan Hiihtoliitto-skandaalin toistumisen.
Tärkeää tällä haavaa on se, että tapahtuman sponsoreille kerrotaan
rehellisesti mihin hiirenloukkuun rahat ovat menossa.

Reilun pelin kilpailu- ja dx -toiminnan merkeissä
mukavaa pyhäinpäivää!

Seppo OH1VR

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/