[CCF] RE: [CCF] Re: [CCF] SAC - äänestys

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi@nokia.com
Fri, 18 Oct 2002 08:09:18 +0300

Minusta on suorastaan sydäntä lämmittävää, että vuosikymmenestä toiseen jaksetaan niin osaaottavasti kantaa huolta muiden kisailijoiden oletetusta hauskuudesta, joka mahdollisesti häviäisi clusterin käytön ollessa sallittua. Kuitenkaan en ole koskaan nähnyt esitystä clusterin käytön pakollisuudesta. Mikä käsittääkseni tarkoittaisi, että olisi edelleen luvallista etsiä kertoimia myös VFO:lla.

-Jari, OH3BU