[CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Mon Sep 19 04:59:01 EDT 2005

----- Original Message -----
From: <jukka.klemola at Nokia.com>
To: <ccf-bounces at contesting.com>; <CCF at contesting.com>
Sent: Monday, September 19, 2005 11:06 AM
Subject: Re: [CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

> Onneksi näitä ei olla yhdistämässäkään.
> Ainakin tällä hetkellä pohjoismaisten managerien kesken jutellaan vallan
> muista asioista.

Mitähän siellä keskusteluissa mahtaa olla? Olisiko mahdollista raottaa
verhoa toppahousukansalle?

Miten olisi RDXC tyyppinen SAC?:

- Kaikki workkivat kaikkia -> skandinavian ulkopuolisilla enemmän
workittavaa -> enemmän asemia äänessä -> enemmän CQ:ta kutsuvia
ei-skandinaaveja -> enemmän mahdollisia kertoimia skandinaaveille ->
kaikilla mukavampaa -> skandinaavien kerroinasemilla jotain tekemistä (muuta
kuin odottaa, että pileup- asema siirtää kertoimen) ---> kaikilla
mukavampaa.

- Porkkanana muille workkia skandinaaveja, korotetut pisteet ja
prefiksikertoimet (kuten tällä hetkelllä). Pisteet esim. oma maanosa 2,
toinen maanosa 3 ja skandinavia 5 (tai peräti 10).

- Lisäksi muille kertoimina WAE-maat

Johan rupeaisi olemaan sutinaa bandeilla. Tästä taisi itse asiassa olla
keskustelua TOEC-listalla, jos yhtään ymmärsin oikein.

Juha OH6XX