[CCF] Sääntötulkintaa

timo.korhonen at elisanet.fi timo.korhonen at elisanet.fi
Sat Sep 5 13:18:35 PDT 2009

Moro

Hyvä kommentti kaima, selkeä kannanotto sääntöihin :)
Tuo rajoittamaton teho kuulostaisi hyvältä, mutta hitto kun
nuo kansalliset määräykset tulevat väliin.

Kahvinkeittäjä ja antennin korjaaja kuulostavat myös hyvältä.
Kerroinetsijä sotii mieltäni vastaan, mutta onneksi CQ CC
lähettää kaikille asemille valvojan, jotta tämmöisiin arveluttaviin
konsteihin ei livahdeta. Tämä valvoja systeemi varmaan aikaansaa
sen, että CQ-kisoihin tulee osallistujamaksu kulujen kattamiseen.
Vaikkapa tuollainen 1000 euroa HP ja 500 euroa LP luokkiin.
Multi opit maksavat sitten 500 euroa per operaattori.

Toisaalta kuten Ilkka tuossa aiemmin kirjoitti, että säännöt ovat hyvät,
eikä muutoksia tarvita, niin haastan kuitenkin sen verran, että jos vaikka
1000 eurolla voisi ostaa 5 kw:n outputin ja vaikkapa toisella tonnilla tuon
tarvittavan kerroinetsijän, kun kerran raha saa ratkaista.
Olisi sitten uudet luokat; single op no money, single op 1000-5000 euro ja vaikkapa single op
yli 5000 euro.

Timo