[CCF] Dipoli vs 3 GP

oh6mf at netikka.fi oh6mf at netikka.fi
Sun Nov 7 22:53:05 PST 2010

>Alaosa keiloista on aika lailla samaa varsinkin huonolla maanjohtavuudella
>joka täällä vallitsee joten ainoa teoreettinen ero olisi tuossa
>yläkulmilla.Mutta jotain tässä vielä on jota en itse ymmärrä.  Häiriö/kohina
>on ei kuulosta miltään "juovamuuntaja" häiriöltä joten se pitää olla
>alueellisempaa kuin vain omasta mökistä.
>Markku

Vinkki:

käväseppä lukasemassa tuolta Utility foorumilta noita kunteluaneetti juttuja
Oikeastaan tuntui uskomattomilta nuo ferriitti ryhmät ja niiden välissä
maasauvat jutut , kunnes tuli ite kokeiltua
eipä tullut mieleenkään että toimisivat LPF :nä jne..

ongelma voi tietty olla aina joku muukin , mutta ???

73 de oh6mf