[CCF] Dipoli vs 3 GP

markku.a.oksanen at nokia.com markku.a.oksanen at nokia.com
Sun Nov 7 23:06:50 PST 2010

Hei
Yritin katsoa, ei ole tähän sopivaa infoa.
Antennit on huolella maadoitettu, samoin vaiheistuspurkki joka on yhden noin 50 radiaalin lähtöpiste sekin, tässä on siis 4 päällekkäistä kenttää joista alin, 3 x 30 kpl on liitoskohdista yhdessä.
Luulisi että tässä porukassa on paljonkin väkeä joilla on dipoli ja GP?
Onko tullut vastaavaa tilannetta eteen?
Markku