[CCF] Pullat vellit ja skimmeri

Tomi Ylinen tomi.ylinen at luukku.com
Mon Dec 19 00:27:05 PST 2011

Ihan myös maanläheisenä sellainen kommentti, että voisiko kutsunpihtaajia jotenkin rankaista (esim saunan takana)?

Kun tuossa CQ CW:ssä plokkailin B-radiolla, niin mieluusti ensin workin aseman ja jäin sitten kuuntelemaan koolin. Muutamien asemien kanssa meni varmaan viisi minuuttia. Kylläpä v*tutti.

Ei ihme, jos tyydytään clussesta saatuun kooliin. Tosin mainitussa kisassa mulla ei ollut sitä mahdollisuutta kun olin non assisted.

t OH6EI