[CCF] Joulukisan SSB kommenttini : pikkuteholla ja ehkä QRP luokassakin hauskaa yritellä

Ari Pietikäinen oh2bsi at sral.fi
Sat Jan 21 02:08:02 PST 2012

7Ah akku piisaa ihan hyvin tunnin parin (CW) kotimaankisaan, kilpakusoon
tuntuu 50W riittävän lähes aina. Muutamaan kusoon saa ruuvailla 100W saakka.
Random-mitoitettu keikkalanka viiteen metriin tai mihin sattuu saamaan.
Tällä kertaa Saariselältä oli keliäkin melkein joka suuntaan.

Kisasta kiittäen
Ari oh2bsi