[CCF] Antennin maksimikorkeus harusvaijerin alapuolella

Kari Korhonen e.kari.korhonen at gmail.com
Tue May 13 06:26:22 EDT 2014

Terve pojat,

hyvät pointit. Tuota harusten roikkumista toisaalta kompensoi
elementtien roikkuminen, joka jo monessa 20:n yagissa on merkittävä.
Tosin ne kovassa tuulessa saattavat vispakin. Täällä saaressa minulla
oli aikanaan 3 el quadi harusten välissä ja se kanssa sai olla tosi
tarkkana tuulella mastoa kääntäessä.

73 de Kari 5TS