[CCF] SGO:n magnetometri (real-time) --- Re: Famous last words (for SAC CW) --- Re: SAC CW:n radiokelit ("ennuste")

Zaba OH1ZAA elefa at wippies.fi
Fri Sep 15 15:50:45 EDT 2017

Hei Ville,

Sodankylän magnetometri heilahti juuri e-mailin send-nappia
painaessa. Ennusteet ovat vain ennusteita. Tämä Aurora ei ehkä
irtonaisena kestä pitkään, tai on jo ohitse... Pari päivää sitten
SGO:n asteikko oli 3400 nanoteslaa, joka oli aikamoinen repäisy.

http://sgo.fi/Data/RealTime/magnetogram.php

Aurora saattaa riehua paljonkin lähipäivinä... Cheers/73, Z.