[OZ-CONTEST] cabrillo

Karsten Tranberg tranberg at post12.tele.dk
Thu Dec 18 20:18:30 EST 2003

Hej andre contestere

Jeg så mit resultat i SAC, og troede efter at have læst SK3BG
hjemmeside, at jeg havde en god chance for at blive
nr. 1 i cw , low power (12 timer 660 qso), men det viste sig ikke at
være korrekt. - så måske fejl fra min side.
MEN jeg vil gerne sige en stor tak til "de unge" som hjælper en på snart
65 år med at omdanne en diskette fra
CT-LOG til cabrillo format.
MEN jeg synes udviklingen kræver for meget af den enkelte operatør. -
Hvem tør snart sende en paper-log?
Vi er jo ikke alle PC-Nørder!!
Måske kunne vi der kører contest finde en person(central) der mod
passende betaling sendte vore disketter
omdannet til cabrillo videre via e-mail??
Ellers god jul og godt nytår
Karsten OZ4FF