[OZ-CONTEST] ARRL CW SOAB LP OZ7BQ

Hans J Rasmusen OZ7BQ oz7bq at yahoo.dk
Mon Feb 18 05:11:44 EST 2013

Det er længe siden jeg sidst har været med i ARRL testen, men i år ville jeg prøve nogle timer, for at fornemme hvordan forholdene kan være til US vestkyst (som forberedelse til Clipperton ), så det blev bare til lidt eftermiddagsaktivitet på 20 og 15 meter med min K2/100 W og en dipol.
Med et K index omkring 4 var der ikke lagt op til det helt store. Men det blev da til 159 QSO og 52 stater/provinser. 20 M var klart bedst til vestkysten,  selvom det mest var OR/WA og BC, der kom i loggen. Claimed score ialt 24.804 points.
73
Hans Jørgen, OZ7BQ