[OZ-CONTEST] RDXC 2013 CW SOAB LP

Carsten Gjessing oz4cg at post3.tele.dk
Sun Mar 17 10:57:35 EDT 2013

Kære contestvenner

Trods en tæt besat familieweekend, lykkedes det at få ialt 8 timer foran strationen, med det mål at nå det samme antal QSO’er som sidste år (257).
Men gode forhold på alle bånd gav et resultat på 363 QSO’er og 514.000 points, så det var rigtig dejligt!  Herunder også en del DX på især 40M i nat.

Her søndag formiddag kunne jeg også for en gangs skyld komme igennem på både 15 og 10 meter, og hente en del gode multipliers.

Jeg kørte OZ7HAM to gange og kan se på cqcontest.ru, at det blev til 1161 QSO’er og 2.500.000 points til jer - Stort til lykke!

Af andre OZ’er hørte jeg OZ8AE på 20M, men kunne ikke få QSO.

Jeg har tilladt mig at nævne RN3F, RU5A og UA3AGW i reflektoren for deres stærkt generende klik, der blokerede min RX på flere kHz!  Irriterende!! Der kunne sikkert nævnes mange flere, men  disse 3 var de værste jeg mødte i de 8 timer jeg var QRV!

Vy 73 de
Carsten / OZ4CG

Call: OZ4CG
Operator(s): OZ4CG
Station: OZ4CG

Class: SO CW LP
QTH: JO75ic
Operating Time (hrs): 8:00

  160:    8     0         6         1
   80:   52     0        27        12
   40:   79     0        22        15
   20:  147     0        21        45
   15:   55     0         6        30
   10:   22     0         6        11
Total:  363     0        88       114  Total Score = 514,696

- Nice contest,
- Nice condx
- Nice DX
- 8 hours fun!

Rig here: Kenwood TS590S (100W), and G5RV antenna abt 8 meters up!

Maybee somebody could have a talk with RN3F, RU5A and UA3AGW among others??
Their rigs made a terrible broadband click-interference!! Not even the good RX
in my TS590S could handle this!!

Vy 73 Carsten OZ4CG

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.hornucopia.com/3830score/