[OZ-CONTEST] OU2I RDXC 2013 CW SOAB LP

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Mar 17 12:53:37 EDT 2013

Hej
Det var da en weekend med masser af aktivitet på båndene.
Jeg startede ud på 15M og det var der mange andre der også gjorde, så der var en del at lave. Båndet åbnede også søndag formiddag og gav mange gode QSO'er og multiplier.
10M gav ikke meget lørdag men søndag lige før testen sluttede var der god aktivitet og, som Carsten 4CG også nævner, gav det en del multipliers.
Jeg havde sat weekenden af til test og jeg nøjes med 3 timers søvn tidligt søndag morgen. Det blev til 19 timers aktivitet.

Eneste danske station var OZ7HAM som jeg kørte på 80M. Jeg hørte OZ4CG få et svar på 10M søndag formiddag, men kunne ikke høre Carsten og jeg hørte ingen andre fra OZ.

KP2MM på flere bånd og JA, BV, JT på 15M søndag formiddag.
Da 10M åbnede søndag formiddag fik jeg over 12.000 point for den første QSO med UA2 - den talte som 2 multipliers plus 10 point. Så da var det ekstra godt at køre nye Russere  :o)

Best 73 de OZ1BII Henning

Russian DX Contest

Call: OU2I
Operator(s): OZ1BII
Station: OU2I

Class: SO CW LP
QTH: Haderslev jo45rf

  160:   51     0        19         9
   80:  178     0        35        30
   40:  188     0        41        29
   20:  168     0        37        39
   15:  189     0        37        44
   10:   66     0        17        26
Total:  840     0       186       177  Total Score = 1,837,363

Rig: Ten-Tec Eagle 100W

Posted using 3830 Score Submittal Forms at: http://www.hornucopia.com/3830score/