[OZ-CONTEST] SAC CW for OU2I 2014

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Sep 21 17:37:04 EDT 2014

Hej

Nu har jeg fået sovet et par timer og er kommet hjem fra DCA så her følger
min rapport.

Jeg kørte fra Stjær med de tilgængelige antenner:

80M - vertical
40M - vertical + 4 elm OptiBeam up 20mtr
20M - Log periodic Sommer up 20mtr
15M - Log periodic Sommer + 5 elm beam up 20mtr
10M - Log periodic Sommer up 20mtr

Jeg medbragte min egen Elecraft K3 med 100 Watt.

Jeg var aktiv i 20 timer. Fik sovet 2 timer fra 01-03 UTC.

Jeg havde sat mig for at starte på 15 og 10 M for at samle multipliers. 10M
var ikke til så meget men 15M gik rigtig godt og jeg fik kørt en del de
første timer. Og jeg fik samlet de første 25 mults på 15M. Det med
beamretningen var lidt svær for de kom ind fra alle verdenshjørner :o)

Under hele testen brugte jeg udelukkende RUN (havde vist 3 S&P QSO’er) og
jeg havde mange båndskift – især om søndagen.

I de sidste 5 minutter før ”lukketid” fik jeg 3 multipliers på 15M – MM, YD
og 9M6 kom ind på mit CQ. Det var lige 3x3000 point  :o)

Hørte OX3LR og (kørte) OZ1DGQ.  Og så var der OZ1OXQ som prøvede at genere
:o(

Her er resultatet:

OU2I - SCANDINAVIA OZ

Band      QSO   Point   Mult