[OZ-CONTEST] cqww cw OU2V - 160m - SO/High/Unass,,, what a go...

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Mon Nov 25 11:03:54 EST 2019

Hej med jer.

så kom min MA160V antenne op igen, den fylder mest mht. radialer, og der
er kun 11 stks, og de er maks 10m lange... men med et dobbeltrørs
pustetrin så går det fint med 1kw.

Jeg var aktiv i samlet 22 timer, og der kom lidt flere pauser end
planlagt. Planen var at slå den gamle SO u/a sb160m High, som min gode
ven Henrik OZ1ING satte for over 20 år siden... men sådan blev det ikke.

Under testen havde jeg problemer med rx,, ts930 var ikke rettet helt op,
og der er vist skidt i en omskifter. (har ellers udskiftet et reed-relæ
i indgangen)

cndx var meget svingende, med dyb qsb, og mange svage signaler når det
var dx...

af særlige calls i loggen var der.: CN3A, CR2W, SV3RF, CR3X, OR2F, NP2P,
WB9Z, ZF9CW, SP2I, 4K6FO, VY2ZM, A44A, N1MM - (sidstnævnte har lavet mit
log program).

og særlig tak til disse.: OZ2U, OZ1AAR, OZ1NF, OZ0B, OZ0J, OZ5UR, OZ8SW,
OZ1DJJ, OZ2J, OZ0TX, OZ8AE, OZ4CG, OZ4MM, OZ7YY, OZ1OM OG XP2I...

Resultatet blev 827 Q´s og 71000 points.

vy73 de Lars oz1fjb - ou2v