[OZ-CONTEST] ARI SO CW HP // OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Sun May 2 14:28:12 EDT 2021

En god  international Contest der er naturligvis har sigte paa at give
italienske stationer en god oplevelse, idet alle andre kan samle
Mutipliers for for I-stationer i forskellige distrikter samt DXCCs. Desuden
faar man 10 points for en I-station, 1 point fore en EU-station og 3
pionts for udenfor Europa. Derfor passer den contest fint til den lille
amatør med lavt placerede antenner i et villakvarter.
Jeg holdt oeje med andre deltageres placering paa CqContest-serveren, og
saa, som Henning, at flere af de saedvanlige danske contestere var med.
Spaendende og motiverende at deltage i smaa selvetablerede konkurrencer.
Det betoed i hvert fald at jeg deltog i hele 10,7 timer i stedet for de
saedvalige 4 til 5 timer.  Tak for kampen til alle paa online serverne og
tak til OU2i, OZ1AAR,  OZ2TF og OY1CT for QSO.
Resultatet claimed iflg. N1MM+:

Class: SO CW HP
QTH: jo65gv
Operating Time (hrs): 10:47

   80:  164                     61
   40:  188                     78
   20:  205                      93
   15:    14                      13
   10:
------------------------------------
Total:  571                     245  Total Score = 558,110

Club: Chiltern DX Club

Comments:

Rig: Elecraft K3/P3 and SSPA 600W to
Ant: 80m vertical loop and Hexbeam 10 m up
in urban environment
Thank you again  for the great contest.
Conditions relatively good, with 15 M opening slightly.
Participated twice as long as usual due to uploading to CqContest online
server.

Vy 73 de Steve, OZ3SM