[OZ-CONTEST] Baltic Contest SO CW Non Assisted HP // OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Mon May 24 11:45:32 EDT 2021

Igen i aar deltog jeg i denne fine lille contest, der adskiller sig fra
andre contester paa mange maader.
Jeg henviser til Soerens (OZ0B) forklaring af den specielle pointgivning
samt mangel paa multipliers.
Der er yderligere et omraade, hvor denne contest adskiller sig fra mange
andre, idet single operator CW og SSB sectionerne
 udelukkende er defineret som vaerende "non assisted", dvs. spotting
networks maa ikke anvendes.
Derfor besluttede jeg mig for at deltage i "single operator CW non
assisted".
Det er kun single operator CW/SSB der har  "assisted" og "non
assisted" sectioner.
Under selve contesten laaste jeg mig fast til een frekvens, 3522 kHz,  og
koerte udelukkende running indtil jeg skulle vente mere end 2 minutter i
snit mellem hver QSO.
Da det indtraf gik jeg i seng.

Ialt blev det til 3 timer for 215 QSOer og iflg. N1MM+:

 Band     QSOs     Pts   Cty  Pt/Q
   3,5           215     638   47    3,0
 Total           215     638   47    3,0
Score: 638
1 Mult = 4,6 Q's

Haaber vi hørs ved naeste weekend under CQ WPX CW Contesten.

Vy 73 Stephan, OZ3SM