[OZ-CONTEST] SAC - CW 2021

Villy Nielsen oz1aar at gmail.com
Sun Sep 19 14:20:42 EDT 2021

Igen nogle dejlige timer sammen med min ældgamle K3´er  -  den stod for
mosten uden at kny i 15 timer, så der blev også tid til nattesøvn.

10m og 15m var træge, men når der var hul, var der også på min QUAD ret
kraftig signalstyrke. 20m var  både og - 40m gav mange hits også dx´er i de
perioder hvor den lokale støjkværn ikke kørte og dermed lagde båndet ned
for mig.
Setup her:
K3 - 100w
2 el Quad 10-20m
10m høj T-ant. m/radialer til 40m - ZL og VK kom i loggen via denne ant.
Multibånds horizontal loop ant. ca 92m i omkreds - blev anvendt til 80m og
lidt til 40m

bånd            qso         DXC
80m             213            32
40m             352            38
20m             263            33
15m               31            16
10m                 2              2
 Ialt               861
Score 223.124

men der er nok et par hørefejl hist og pist ...

Hørte adskillige OZ´er, så mon ikke OZ-land har klaret sig nogenlunde i
sactesten. 2021??

Vy 73
de OZ1AAR, Villy