[OZ-CONTEST] SAC CW SOAB Lp OZ4O

Ole S. Andersen oz4o at osa.dk
Wed Sep 22 07:06:01 EDT 2021

Hej,

Var med i testen fra et sommerhus på Enø. Setup var ret basic,
IC-7300 og en gammel Butternut GP på jorden. Jeg havde udlagt nogle
ekstra radialer til 40m og 80m. Lidt mismatch blev klaret af en
tuner.
Forholdene har I andre godt beskrevet. Jeg vil dog sige, at der skal
arbejdes noget mere for QSO'erne, når der ikke er så meget
punch bag signalerne.
Low points var nok de gange, jeg blev kostet væk fra en ellers god
CQ-frekvens af medamatører, som ikke "kunne høre", at der var optaget!
High points var nok, da jeg søndag morgen blev kaldt af WH7T/Hawaii
og VK2PN på 20m. Alt i alt nogle gode timer ved radioen.

 OZ4O
  SINGLE-OP ALL Band  - Low - Assisted
 JO55UD

Band      QSOs     Pts   DXC    Pt/Q
    3,5      226         471     31     2,1
       7      342         718     41     2,1
     14      226        515     33     2,3
     21        15          33      11     2,2
Total     809     1737   116      2,1

            Score : 201.492

73 de OZ4O - Ole