[OZ-CONTEST] International Naval Contest - OZ1RDN

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Sun Dec 11 14:37:47 EST 2022

Så blev det igen tid til den årlige internationale maritime contest,
afholt af INORC, hvor det gælder om at køre medlemsstationer der giver
10 points, og antal er multipliers.

Jeg deltog for 3.gang med kaldesignalet OZ1RDN, dog ikke ombord på
fregatten Peder Skram, men fra min varme hjemme-QTH nær Tystrup
Flådestation... ( det hed det vist i vikingetiden).

Udstyr var 100w ts480, gp til alle bånd og testen er kun på 24 timer,
fra kl.16z lørdag og et døgn frem.

Når man er medlemsstation, så er det jo blot at kalde (køre run), og det
blev så afprøvet i en del perioder, uden at ødelægge natten, da jeg fik
sovet... det blev til 4 timer..

Cndx, tja det var nu lidt sløve, men der var fint åbent på 15m det meste
af søndagen, dog var der mange som sov eller så fodbold, for der var
ikke mange aktive.

10m var lidt åben, og det bliv kun til en russer...

her er mit resultat.:

         NAVAL Summary Sheet

        Start Date : 2022-12-10

     CallSign Used : OZ1RDN
       Operator(s) : OZ1FJB
Operator Category : SINGLE-OP
Assisted Category : NON-ASSISTED
  Band : ALL,   Power : LOW,    Mode : CW
  Default Exchange : RN4565,  Gridsquare : JO55SI
  Software : N1MM Logger+ 1.0.9736.0

       Band     QSOs   Pts   Mbr  Pt/Q
          3,5      26     116    7    4,5
            7       88     394   28   4,5
           14      49     310   20   6,3
           21       9      54     1    6,0
           28       1       1     0     1,0
        Total     173    875   56   5,1

             Score : 49.000

Jeg kan anbefale at man deltager næste gang... der er også ssb i samme
contest, men jeg kan pt. ikke finde min mic.

vy73 og god jul de oz1fjb - ou2v Lars