[OZ-CONTEST] EURASIA Contest - OZ50HRH/66

OZ2I Henning ha at oz2i.dk
Mon Feb 7 18:16:40 EST 2022

Hej
Jeg var i Odense for at lufte kronprinsessekaldesignalet den 5. februar.
Der var ikke megen gang i svarene, så jeg valgte at deltage i Eurasia
contesten - bare på 20 meter.
20 meter blev valgt inden jeg havde set at Jan OZ1ADL allerede var i gang
på SB 20m.

Nå, men jeg fik da noget i kassen, selv om det er et pokkers langt
kaldesignal i en contest. Det blev mest RUN for S&P krævede en masse
gentagelser af kaldesignalet.
Det blev til 111 QSO'er hvoraf de 11 ikke var contest.
Et samlet score, som virkelig "trækker tænder", på ikke mindre
end  3.846.165

En lidt underlig contest for jeg kunne ikke få lov at uploade til
cqcontest.net og den er heller ikke at finde på 3830.
Men på onlinescore serveren kunne jeg godt uploade.

Mere på  https://oz2i.dk/sh5/2022-EURASIA/

Best 73 de OZ2I Henning