[OZ-CONTEST] ARRL 2022 OZ8AE SOSBHP (A) CW

Jørgen Christensen jorgenchr55 at gmail.com
Wed Feb 23 16:19:55 EST 2022

Som andre har nævnt så var der mangel på antenner op til weekenden.
2 træer fældet og kun en halv ZS6BKW oppe.
Monteret en 43 meter lodret loop for evt. at kunne køre 40 meter.
Havde beamen til 20 meter.
Så kunne jeg trods alt køre de 2 bånd.

Lørdag eftermiddag ind på CQcontest serveren og kunne se at båndene var
optaget fra 160-20 meter af OZ0B  OZ3SM OZ1ADL og OZ1AAR.

Så jeg valgte at køre 15 meter - som jeg har gjort det så ofte før.

Var i gang fra 1500-1800 lt lørdag.

Søndag middag var der kun enkelte pip fra østkysten kl. 1200 lt.
Gik i gang kl. 1300 lt. Grundstøjen var betydelig højere end om lørdagen.

Sluttede ca. 1810 lt og det var så den test.

Både lørdag og søndag var der periode hvor W8 og W9 var de absolut bedste
områder der kom igennem.

73 Jørgen OZ8AE

        Band     QSOs     Pts  Sec  Pt/Q
          21     254     762   42   3,0