[OZ-CONTEST] OU2W CQWW 160M CW.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Sat Feb 4 15:41:55 EST 2023

Hej contestere

Her mit resultat i min første CQWW 160m CW som single op.

Interessant test med herlige udfordringer.

Første nat uden beverages.

Som et mirakel at få dem på natten til søndag. Jeg som at få renset ører.

Herligt at få mange nye lande i loggen på 160m.

Tak til alle OZ'er for QSO.

CU in the next one.

73

Nils Bo

OZ1ETA

    CQ160CW Summary Sheet

    CallSign Used : OU2W

      Operator(s) : OU2W (OZ1ETA)

      Operator Category : SINGLE-OP

      Assisted Category : ASSISTED

      Band : 160M

      Power : HIGH

      Mode : CW

      Club/Team : Bavarian Contest Club

      Software : N1MM Logger+ 1.0.9794.0

        Band     QSOs     Pts  StP  DXC  Pt/Q

         1,8     523    2882   21   61   5,5

       Total     523    2882   21   61   5,5

--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.