[OZ-CONTEST] RSGB 160 meter contest OV3X (OZ8AE) LP

Jørgen Christensen jorgenchr55 at gmail.com
Mon Feb 13 03:44:17 EST 2023

Lørdag aften fra 2000 - 2400

Lige tiden for en lille test.
Malerspanden ud under ZS6BKW, resonans omkring 1845 så tuneren klarede
resten.
Kørte op og ned i båndet.
Blev kaldt at 3 hollændere og gav dem NUL point.
Efterfølgende talte jeg med Søren OZ1ISY der fortalte, at jeg bare skulle
have kørt
alle de jeg kunne høre. - Der var gang i en PACC test
De ville give point.
Det gjorde jeg ikke og ville have fået flere point.
2330 stoppede jeg da jeg ikke kunne støvsuge flere QSO-er op her fra
Kørte med 90 watt

Et par gode timer med langt imellem QSO-erne.

Band     QSOs     Pts  DXC  Dis  Pt/Q
         1,8      72     204   15   28   2,8
       Total      72     204   15   28   2,8

            Score : 204