[OZ-CONTEST] NRAU CW 2023 - OZ8AE

Jørgen Christensen jorgenchr55 at gmail.com
Sun Jan 15 10:12:05 EST 2023

Så gik man og glædede sig til endelig at køre lidt test igen.
Inden vi kørte til København havde jeg lige set reglerne, skrevet tid og
frekvens ned.
0900 - 1100 UTC blev lagret som 1100 til 1300.
Med det i baghovedet så startede søndagen med morgenmad og så en tur i byen
for at handle lidt ind.
Retur 1040 og fik så sat antenner og det hele sammen - og klar.

Det var skisme underligt at kalde CQ kl 1100 og hører første modpart give 60
Hvad pokker?
Det skete også med den næste station der kaldte.

Så gik det op for mig at jeg var en time bagud.
Nå
Det blev så en time på 80 og 40 meter og langt hovedparten var jo
på 40 meter efter kl. 1100.

Tak for QSO til OZ0B OZ1AAR OZ3SM og OZ7BQ
Hørte ingen andre OZ-er i den time.

73 Jørgen OZ8AE

        Band     QSOs     Pts  SEC  Pt/Q
         3,5           7          14       7    2,0
           7          54        108     33    2,0
       Total        61        122     40    2,0

 Score : 4.880