Re: [TOEC] Fy farao vad dåligt!

torgny.isaksson@se.abb.com torgny.isaksson@se.abb.com
Wed, 27 Sep 2000 10:00:31 +0200

 Så, vad du säger egentligen är:
   om man inte kör minst 500 QSO har man inte i en test att göra?

Jag föreslår att du ringer upp dessa två deltagare och säger det
personligen till dem.
 Att använda SKAM om någon annans resultat säger en hel del om din syn på
andra..

 Tar du SOSB LP 80 nästa år då?

 /Torgny - SM5TXT

SM0WKA;
>Kopierat friskt från sgp´s sida! Detta kan inte var möjligt, tit=
ta på
resultaten tex på 7mc 10QSO & 5Multisar... Fy fy fy fy ......

>Nu får vi skärpa oss detta håller inte, visst vi kan inte göra=
 3000 qso
som oh2bh men det ska väl inte vara en omöglighet att köra åtminståne 500på
40?

>Eller ta 28mc 7qso och 6multipliers SKAM!

>Vi får organisera oss så att någon kör SOSB 40 nästa år os=
v.. De som
kommer till Karlsborg får gadda ihop sig lite .....