[TOEC] RE: [TOEC] Fy farao vad dåligt!

Lars Aronsson Lars.Aronsson@forv.mh.se
Wed, 27 Sep 2000 10:28:15 +0200

Håller med Ingemar, i SAC'en skall vi fokusera på landskampen! Men vi
behöver många fler som deltar vilket för mig betyder att hellre tio
deltagare till som kör 10 QSO'n vardera än inte alls!

73, Lars
SM3CVM - SM3X

At 09.29 +0200 0-09-27, Fogelberg, Ingemar wrote:
>Hej Teemu!
>Sakta i backarna. Om man tittar på SGP:s lista så
>ser man att Gunnar har börjat räkna från och med
>1999 (då 24 timmar infördes). Genom åren har
>det körts mycket bättre än så. Men jag håller
>dock med Gunnar om att det är bra att börja på
>ny kula nu när tiden ändrats.
>
>Dessutom så tror jag många med mig hellre satsar
>på SOAB dels för att det är roligare än att nöta
>på ett band i taget. Dessutom ger det ett mycket bättre
>bidrag till landskampen, om man nu bryr sig om den.
>
>Nä om vi skall organisera oss så tycker jag i så
> [...]

                                  Lars Aronsson, Mid Sweden University
                        Tel +46 (0)63-16 53 36  *  Fax +46 (0)63-16 57 50

                                                Mobil 070 516 53 36
                                          Amateur Radio: SM3CVM

                                    E-post: Lars.Aronsson@forv.mh.se

                                                  http://www.mh.se/