[TOEC]Nyckelknäppar . . .

Thómas Bevenheim thomas.bevenheim at telia.com
Thu Jan 30 21:52:12 EST 2003

> Efter den senaste tidens något affekterade debatt om nyckelknäppar på topband
> så befarade man det värsta men jag tyckte inte att det var någon fara med det.

Nog är knäpparna från alla FT1000 (D, MP & MP Mk V) något alla borde åtgärda!

Själv blir jag i helgen ägare till en FT1000MP, som jag snarast skall åtgärda enligt
de enkla tips, som t.ex. Tom Rauch, W8IJ, ger på:
 http://www.w8ji.com/keyclick_mp.htm

Lycka till!

73 ...thomas, SM6CNS [DU7CC]
 Only  for  the  Deserving  and  True-Blue  Believers!
 Welcome  to  the  Golden  Days  of  DX-ing, meet with
 some Extraordinary Personalities & DX-citing Exploits
 from the Thrilling World of Amateur Radio.
 Dog Xray Studio  www.DX.just.nu