[OZ-CONTEST] Opsamling fra 3830 CQWW CW.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Fri Dec 12 14:16:57 EST 2008

Hej contestere

Som vanligt kan jeg ikke lade være med at samle lidt op fra 3830 og komme
med mine egne kommentarer.

Der er sikkert mange andre interessante resultater at kigge på, men disse er
taget ud af mange hundrede og hvad

jeg selv synes er sjovt at kigge på.

Håber I synes det er lidt interesant og tankevækkende at lurer lidt på.

Har du nogle oplevelser eller historier fra contest verden du vil dele med
os andre så lad os da høre det. Vi må have lidt liv på denne reflektor så
vores EDR contest manager kan få lidt inspiration til OZ. Vi skal vel have
nogle flere i gang efter den glimrende leder i OZ nr.11 i år.

God fornøjelse med læsningen.

73 OZ1ETA

Nils Bo

En super skandinavisk station som er værd at holde øje med.

SK3W

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164695.html

Englænderne på Grønland

OX5AA

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164415.html

Den store vinder og stationen med 40 zoner. Jeg har ikke set andre denne
gang med 40zoner.

HC8N

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164648.html

Tyskerne på Madeira. Super resultat.

CT9L

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164511.html

CT1BOH siger her at der ikke kan presse mere ud af denne QTH.

Se også han videos.

CT3NT (CT1BOH)

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164720.html

En af dem som bare satte sig ned og kørte i 48 timer.

9A1P

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164533.html

Formanden for Bavianerne.

Bemærk hans kommentarer om brug af FT1000 og TS850.

SV9CVY(DL6FBL)

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/164407.html

Tonni den stakkel. Læs hans tårevædende historie. Den er næsten værre end
SAC CW !

Manden som ikke kan køre SO1R.

ES5TV

http://lists.contesting.com/pipermail/3830/2008-December/165031.html